Sağlık Bakanı Koca, Covid-19 tedbirlerine uyulmadan düzenlenen asker uğurlamalarıyla ilgili, “Uğurlamaları bu şekilde yapanlar, kendilerine iyilik, arkadaşlarına arkadaşlık yapmıyor” sözleriyle tepki gösterdi.
Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, sosyal medya hesabından ‘asker uğurlamaları’ ile ilgili açıklama yaptı.
Bakan Koca, son günlerde tedbirlere uyulmadan asker eğlencesi düzenlendiği haberlerinin arttığını belirterek, “Uğurlamaları bu şekilde yapanlar, kendilerine iyilik, arkadaşlarına arkadaşlık yapmıyor. Arkadaşının vatani görevine pozitif tanı konmuş olarak başlamasını, hangi arkadaş ister?” açıklamasını yaptı.
kaynak:TRT HABER
Son Güncelleme: 30 Haziran 2020 | Etiketler: açıklama, ASKER, BAKAN KOCA, GOOGLE NEWA, NEWS, UĞURLAMA, yaptı
İŞ İNSANI MEHMET ŞEKER`DEN BABALAR GÜNÜ MESAJI
В Челябинске «Единая Россия» проверила на безопасность места детского отдыха
Ön oylama sonuçları ve kongre delegelerinin seçimi: Birleşik Rusya’nın bölgesel şubesi, Hantı-Mansi Özerk Okrugu’nda bir konferans düzenledi
Благоустройство, решение вопросов доступной среды, поддержка ветеранов: «Единая Россия» помогает жителям в регионах
Birleşik Rusya aktivistleri, Bryansk bölgesinde ve Trans-Baykal Bölgesi’nde çevresel protestolar ve temizlik günleri düzenledi
Çocuklu ailelere yardım, sosyal kurumların onarımı ve iyileştirilmesi: Birleşik Rusya, bölge sakinlerinin taleplerine yanıt veriyor