Şanlıurfa Ticaret Borsası Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Kaya , Regaip Kandili dolayısıyla bir mesaj yayınladı.
Başkan Kaya, Müminlerin manevi baharı, rahmet kapılarının sonuna kadar açıldığı, bizleri Ramazan Bayramına kavuşturacak mübarek Üç Aylar’ın başlangıcı, bu gece idrak edeceğimiz Regaip Kandili’ni tebrik ediyorum. Rabbim hakkıyla geçirmeyi nasip eylesin.
Son Güncelleme: 03 Şubat 2022 | Etiketler: MEHMET KAYA, MEHMET KAYA `DAN REGAİB KANDİLİ MESAJI, REGAİB KANDİLİ MESAJI, Şanlıurfa Ticaret Borsası Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Kaya
В Челябинске «Единая Россия» проверила на безопасность места детского отдыха
Birleşik Rusya aktivistleri, Bryansk bölgesinde ve Trans-Baykal Bölgesi’nde çevresel protestolar ve temizlik günleri düzenledi
TÜRK MİLLİ KUVVETLER VAKFI GENEL BAŞKANI DR. FATİH ŞİMGA`DAN BABALAR GÜNÜ MESAJI
MEHMET TAŞ`DAN BABALAR GÜNÜ MESAJI
Asaf Atasoy `dan Babalar Günü Mesajı
MEHMET TÜRKİ GÜNDOĞAN `DAN BABALAR GÜNÜ MESAJI