Yeniden Refah Partisi Şahinbey İlçe Başkanlığı, 10-16 Mayıs Engelliler Haftası dolayısıyla bir mesaj yayınladılar.
Yeniden Refah Partisi Şahinbey İlçe Başkanlığı yayınladıkları mesajında, Engelli bireylerimizin sağlık, eğitim ve çalışma hayatı gibi temel haklardan eşitlik içerisinde yararlanabilmeleri için hepimizin üzerimize önemli görevler düşüyor.
Engelsiz bir yaşam için, engelli vatandaşlarımızın, sağlık, eğitim ve çalışma yaşamında yer alabilmelerini sağlamak ve karşılaştıkları sorunları ortadan kaldırarak daha güzel bir hayat sürebilmeleri adına somut projeler ile onlara katkı sağlamaya devam ediyoruz.
Birçok engelli vatandaşımız fırsat ve imkân verildiğinde ne kadar başarılı olabileceklerini, gurur duyulacak işlere imza atacaklarını ispat etmişlerdir.
Bu duygu ve düşüncelerim ile Onları sevgiyle kucaklayarak ailelerine ve tüm engelli vatandaşlarımıza sağlıklı, mutlu, yaşam sevinci dolu günler temenni ediyoruz.”
MUHAMMED FURKAN YİĞİT-ANKARA
Son Güncelleme: 10 Mayıs 2021 | Etiketler: ENGELLİLER HAFTASI MESAJI, YENİDEN REFAH PARTİSİ ŞAHİNBEY İLÇE BAŞKANLIĞINDAN, YENİDEN REFAH PARTİSİ ŞAHİNBEY İLÇE BAŞKANLIĞINDAN ENGELLİLER HAFTASI MESAJI
В Челябинске «Единая Россия» проверила на безопасность места детского отдыха
Birleşik Rusya aktivistleri, Bryansk bölgesinde ve Trans-Baykal Bölgesi’nde çevresel protestolar ve temizlik günleri düzenledi
TÜRK MİLLİ KUVVETLER VAKFI GENEL BAŞKANI DR. FATİH ŞİMGA`DAN BABALAR GÜNÜ MESAJI
MEHMET TAŞ`DAN BABALAR GÜNÜ MESAJI
Asaf Atasoy `dan Babalar Günü Mesajı
MEHMET TÜRKİ GÜNDOĞAN `DAN BABALAR GÜNÜ MESAJI